németházi

Hajnal Anett némettanár oldala

Bemutatkozó videó

2019. augusztus 19. 14:21 - H.Anett

 Német nyelvtanári és bölcsész végzettségem is van, később 3 évig az Andrássy Gyula Németnyelvű Egyetem phd hallgatója voltam, ahol közép-európai történelemről tanultam illetve családkutatást folytattam. 

Nyelviskolákban, cégeknél és magántanárként tanítottam-tanítok németet hosszú évek óta.

Szeretek tankönyvből tanítani (egy-egy tankönyvsorozat általában három vagy négy szerzők közös munkája, okos emberek, akik átgondolják, mit csinálnak :) ). De a sok év alatt rengeteg anyagot gyűjtöttem össze, így tudok alkalmazkodni az egyéb kívánságokhoz is. Haladókkal jól működhetnek a beszélgetős órák is, amikor újságcikkek, videók alapján elmélkedhetünk közösen egy-egy érdekes témán.

Én is tanultam/tanulok más nyelveket is a németen kívül, így tudom, hogy nem csupán egyetlen út lehetséges. Abban is biztos vagyok, hogy egy nyelv elsajátítása nem feltétlenül kell, hogy fájjon. Lehet kellemes, sőt érdekes időtöltés is!

Az alábbi videóban németül bíztatom a tanulni vágyókat, merjenek belevágni! :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemethazi.blog.hu/api/trackback/id/tr4915015650
süti beállítások módosítása