németházi

Hajnal Anett némettanár oldala

Német horrorvideó magyar felirattal

2016. szeptember 02. 16:50 - H.Anett

Némettanárként sokszor keresgélek új, érdekes anyagok után az interneten - de néha keresnem sem kell, mert a tanítványaim helyettem is dolgoznak... :) Ma egy céges tanfolyam résztvevőinek köszönhetően abban a szerencsében volt részem, hogy megismerhettem Klaus, a targoncás első munkanapját.

Azt hittem, valami unalmas és ciki munkavédelmi filmet fognak mutatni, ehelyett elég kemény horrorjelenetekkel találtam szemben magam - amint a mellékelt kezdő kép is sejteti.

Utánanéztem, és (ha hihetünk a wikipédiának) a film a látszattal ellentétben nem a hetvenes-nyolcvanas években készült, hanem 2000-ben, és paródiaként a Cannes-i filmfesztivált is megjárta.

Szorgalmas kezek magyar feliratot is pötyögtek a film alá, amelyet ajánlok minden zombi-filmen előzetesen megedzett 18 év feletti lelkes nyelvtanulónak! :)

(Jegyzetfüzettel a kezemben ültem le a videó elé, hogy kijegyzeteljem azokat a szavakat, amelyeket érdemes megtanulnia az elhangzottak közül egy nyelvtanulóknak. Theorie, Praxis, Prüfung, Rund-um-check, Alles in Ordnung? Vorsicht! Mahlzeit! - idáig jutottam, aztán kiesett a kezemből a toll... )

Némettanárt keresel Budapesten?

Keress meg emailben az

anettskindergarten (kukac) gmail.com

címen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemethazi.blog.hu/api/trackback/id/tr6911671608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása